24 Haziran 2009 Çarşamba

Emo Güzel Sözler

вαzєη кα∂єяι вєℓιяℓєя уαzı уα∂α тυяα..inSan oğLu nankÖrdüR değer weRmez kimseye .,bende inSan^m sonuçta fasLasıNı bekLeme .!♥ Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum !Öyle bir demki ruhumHiç olayım derken meğer hep olmuşum KorkMa biR daHa geLmeM üstüNe (.* bnm yo0L werdiqLeirm miLetin iLqi aLanı o0Lm$ wayy anASını satim.. Kimin elindesin , unutuldun mu sende sinsice??çözüm sende canım zor mu geldi bu sonsuz bilmece??*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ..ıSsız sokaqın. . . .O piS kÖ$eSinde. . .AqLayarak öLmek iSti0rum. . .!......................................... bírtek acı çektiğimde yaşadığımı hissedebilíyorum ! belki bu yúzden kendime çok defa acı çektirdím.çaresiz kaldığım o kadar çok anı hatırlıyorum kí..herkesten kaçmak istediğím zamanlar o kadar yakın kí..yapabilir miyim, terkedebilir miyim yaşadığım yerleri híç bilmiyorum ama, gitmeyí hep istedim..Lanetliiiiiii!!!!!!!!!! Tenimde dudağındaki şarap kokusu, Ruhumda beni terkedişlerinin hüznü var, Umutsuz bi çocuk besliyorum En karanlık gecelerimde>>Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı... - ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım.nє zaмan вu кadaя zoя oLмaya вaşladı nєfєs alмaк.?nєяdє кayвєtti insanlaя gözlєяndєкi ışıgı.?ne zaмan anlatмaкtan vazgєçtilєr öyкülєяini.?zihniмn ichndє dolaşıvєяiyoя göяntülєrяsözLєri oLмyan bir şaякıa вenziyoя tıpкı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder