24 Haziran 2009 Çarşamba

emo msn nickler

emo msn nicklermàdém'Kî $u hàуàTTà YéRi dσLduruLmàyàcàk îηSàn yσK σZmη éSkiLéгé sLm y£niLéяé ĐéVàmM(...)Rockcu Çocuk isyanlarda, Onu paklar MetallicahoplayaROCK zıplayaROCK inanaROCK coşaROCK e birazcıkta matROCK dinlemek lazım ROCKнєя кαяєѕι ѕιуαнα вσуαимιѕ вιя вυℓмα¢αуιм. çözмєує çαℓιѕтιкçα, ιçιм∂є кαувσℓυяѕυиŇέFŘЗ†э §ëvĢįDeN DãĤā çǿΚ ίήǻЛιЃІМ çūŅκű δĒvĢΪήίΠ ŚǻĥΤ∑ѕї όĻŲŗ äΜä ΠēƒŖε†ій ДδŁД . . .Elmada dolaşan kurt hikayelerimi yemiş,gözlerimin boyası akmış ağlarken.Benim filmim renksizmiş...Yağmuruma yanmış acının iklimi,kalbim merdiven boşluğunda asılı kalmış...hαчαтιмdαn qїdεnLεя..ßїя dαнα qεяї qεLмεчї нαчαŁ εтмεчїn...нαчαтιмα чεnї qїяεnLεя...qїтмεчї dusunυяsεηїz...нїc ßεкLεмεчїη... тαnιмαкsα αмαcιnιz..duяuρ dїnLεчїn... ßαsкαLαяιndαn* adı hayat olan bir d3nklem kur kafanda, sonucunu bulabilirsen ßaaaada haßer ver...{x0>x<3>--(u)Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!Keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde solsaydim.Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin.Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan olur, hayalde degil canimdasin.Delice sev,haince terket ama ALDATMA...(yoksa...)Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina, asta öldür beni NOGLUR!×÷·.·´¯`·)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(·´¯`· .·÷BaTaN gUnEs uMuD oLsUn DoGaN gUnEs mUtLuGuN oLsUn !!!!!!!!!!!Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder